dinsdag 7 februari 2012

Over deadlines, wijvenweek, kapotte kerstcadeaus enz...

Er is abrupt een einde gekomen aan de kerstcadeau-reeks... de kinderen hebben namelijk alledrie (n°4 is gelukkig nog braaf ;) ), hun cadeau al kapot gekregen :/ Die moet ik dus eerst repareren, vooraleer er een foto van te maken voor hier op de blog. Enfin soit.

Verder, via de blog van Kethleen, Verbeelding, vernam ik het bestaan van een Wijvenweek. De site www.wijvenweek.be blijkt nog van de vorige versie van 2008 te zijn, maar er staat toch wat info op. Volgens Verbeelding gaat de wijvenweek dit jaar door van 12 tot 18 maart. Ik heb alleszins zin om mee te doen !

In de titel spreek ik ook van deadlines. Het zit zo: de voorjaarsagenda van het stoffenspektakel staat online en dus heb ik zo een beetje héél veel zin om toch minstens 1 keer te gaan. Maar (en 't is geen kleine maar), ik heb eigenlijk nog meer dan genoeg stof liggen. Anderzijds heb ik natuurlijk wel garen nodig voor de nieuwe overlockmachine... Dus heb ik met mezelf een deal gemaakt: ik moet eerst 5 projecten afwerken met stof die ik vorige jaar kocht, voor ik naar het stoffenspektakel mag gaan. Ik heb dus tot ten laatste 22 april. Maar ik zou graag al op 4 april naar Namur gaan. Dus dat wordt duimen hé. Intussen ben ik begonnen aan een trui voor Keridwen met de paardenfleece die ze zelf uitgekozen had. Daarna hoop ik eindelijk te beginnen aan toch 1 kleedje voor mij; Verder op het naaiprogramma: een geel/zwarte Aladinbroek voor Drenig, een kleedje uit paardenstof voor Keridwen en dan nog iets voor Ælfeirinn. Ahja en een naaidoos/tas/zak voor Keridwen, maar wel genaaid door de juffrouw zelf met haar eigen naaimachine die ze van haar granny kreeg voor Kerst. 'k Ben benieuwd of ik er geraak. By the way, C (de man des huizes) vond dat ik eerst AL mijn stof moest opgebruiken... Zo-ot, dan mag ik de komende 10 jaar geen stof meer kopen...

Bij gebrek aan een schoon fotoke dat bij de inhoud past, post ik dan maar een filmpke van mijn kroost die zogezegd aan het opruimen is. Kwaliteit is minder, maar 't is dan ook gefilmd met de GSM



Zo, see you soon

Ps, laat eens een berichtje achter :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten